Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej prowadzone przez Fundację Pomocy Wzajemnej Barka ma przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pn. Metody badania rynku i satysfakcji klienta.
Szkolenie przeznaczone jest dla podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych mających siedzibę na terenie subregionu poznańskiego (m. Poznań, powiaty: poznański, obornicki, szamotulski, śremski, średzki).
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe oraz zaświadczenie o jego ukończeniu. Dodatkowo zapewniamy również bufet kawowy oraz lunch.
Szkolenie odbędzie w siedzibie Fundacji Pomocy Wzajemnej Barka przy ul. Św. Wincentego 6/9 w Poznaniu 23 lipca br. (piątek) w godzinach 9:00 – 16:15.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. W celu rezerwacji miejsca dla Państwa organizacji, uprzejmie prosimy o imienne potwierdzenie przyjęcia naszego zaproszenia poprzez wysłanie mailem informacji na adres malgorzata.sobczyk@barka.org.pl. W mailu należy podać nazwę organizacji społecznej oraz, imię i nazwisko i kontakt do przedstawiciela, który weźmie udział w szkoleniu.
Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń: 16.07.2021 r.
W razie pytań, prosimy o kontakt z Małgorzatą Sobczyk, tel.: 61 6682408, e-mail: malgorzata.sobczyk@barka.org.pl.
Program szkolenia:
I Technik badania rynku:
1. Badania ankietowe:
• ankieta,
• wywiad bezpośredni,
• wywiad telefoniczny.
II Metody badania satysfakcji klienta
1. Pojęcie satysfakcji klienta,
2. Czynniki kształtujące satysfakcję klienta,
3. Modele satysfakcji klienta,
4. Satysfakcja klienta a jego lojalność,
5. Modele badania satysfakcji klienta,
6. Klasyczny model badania satysfakcji klienta – etapy,
7. Podsumowanie badania: analiza, omówienie wyników, przekazanie informacji, monitorowanie skuteczności zmian.